3 هدیه از محصولات فرکانس صدا، برای یک یادگاری خاص

با خواندن این مقاله از هس میتونید از مجموعه محصولات فرکانس صدا، یک انتخاب خاص و منحصر به فرد برای عزیزانتون به عنوان یادگاری داشته باشین ، یادگاری که باعث میشه صدای شما همیشه تو گوشش باشه و با شنیدن صداتون لبخندی بزنه و به یادتون بیوفته.

انتخاب هدیه

یکی از لذت بخش ترین کارها، هدیه دادن به کسانی که دوسشون داریم و دیدن لبخند رضایتشونه. حالا چی بهتر و قشنگ‌تر از این که یه هدیه‌ی خاص، زیبا، منحصر به فرد رو بگیریم که  تا حالا مثلشو کسی جایی ندیده باشه.

کارگاه هنری هس متناسب با سلیقه‌ی هر شخص بهتون یه محصول جذاب معرفی می‌کنه، اینجوری می‌تونید بهترین هدیه‌هارو، از محصولات فرکانس صدا بشناسید و برای عزیزانتون تهیه کنید.

الکی نیست که میگیم : هس سلیقشو میدونه. شما با خیال راحت میتونید از محصولات هس خرید کنید و از کیفیتشون مطمئن باشید.

تاثیرات خوب یا بد صدا

از ابتدای به دنیا آمدن تا الان یکی از چیزهایی که همواره همراه ما بوده و تاثیر به سزایی در تمام مراحل زندگی ما داشته ، صداها و آوا ها هستند. ما با حرف زدن تونستیم ارتباط بگیریم، یاد بگیریم و دیگرانو بشناسیم و خیلی چیزارو بفهمیم. یه صدا میتونه انقدر رو ما تاثیر داشته باشه که آرام ، عاشق یا پر انرژی وشاد… بشیم .

این صدا اگه صدای ناظم مدرسه برای صاف و مرتب شدن صف ساعت 7 صبح تو حیاط مدرسه با اون میکروفون نفرین شده و اون جیغای سر سام آورش یا صدای خریدار دمپایی پاره و آهن های غیرقابل استفاده با اون بلندگوی مریض سر ظهر باشه خیلیم آزاردهنده و تو مخه. اونقدری که آرزو میکردیم کاش نمیشنیدیم.

بالعکس این صداهای آزار دهنده میتونه صدای دلنشین مامان، بابا یا صدای آبجی کوچولومون باشه که تازه حرف زدن یاد گرفته و اسممونو دست و پا شکسته با اون زبون شیرینش صدا میزنه. یا موسیقی ای که با عشقمون کلی باهاش خاطره ساختیم و  حتی اگه قدیمی بشه بازم دوست داشتنیه و وقتی به یادش میوفتیم لبخند رو لبمون میشینه اگه صدای خودش باشه که دیگه هیچی… از ذوق شنیدنش قلبمون اکلیلی میشه.

چی زیباتر از اینکه این صداها و آواها رو همیشه همراه خودمون داشته باشیم یا بتونیم هدیه بدیمشون. یه هدیه‌ی منحصر به فرد که باعث میشه اون کسی که هدیه گرفتش همیشه به یادمون بیوفته. کارگاه هنری هس محصولاتی رو طراحی و ساخته که این امکان رو به شما میده بتونین اون آوا رو هدیه بدین تا شخص مورد نظرتون اونو همیشه همراه خودش داشته باشه و از شنیدنش لذت ببره.

محصول پیشنهادی هس

با هدیه دادن ما به عزیزانمون یادآور میشیم که چقدر برامون ارزشمندن و چقدر دوسشون داریم و برای دیدن لبخندشون تلاش میکنیم. هدیه دادن باعث عمیق شدن و بهبود روابط عاطفی بین طرفین میشه. روابطی که ممکنه عاطفی، اجتماعی و… باشه و برای ما از اهمیت خاصی برخوردار باشن.  یکی از بهترین کارا برای نشون دادن اهمیت و ارزشی که برای طرف مقابل قائلیم  هدیه دادنه. پس باید توی انتخاب هدیه خیلی دقت کنیم. محصولات فرکانس کارگاه هنری هس میتونه از بهترین انتخابا باشه براتون.

معرفی محصولات فرکانس صدا

1) انگشتر فرکانس صدا

انگشتر این محصول در دو نوع مربعی و دایره ای برنج آبکاری طلا قابل سفارشه که سبکای دیگه این انگشتر رو هم با نقره و هم برنج آبکاری طلا میتونین از هس سفارش بدین.

 

2) دستبند فرکانس صدا

انواع دستبند فرکانس با پلاک نقره یا برنج آبکاری طلا  قابل سفارشه. سایز بندی محصولات قابل تغییر و متفاوت هستند و رنگبندی چرم طبیعی استفاده شده در ساخت دستبند فرکانس پنج تا رنگ جذابِ قهوه ای تیره، قهوه‌ای روشن، زرشکی، سورمه ای و مشکی در دو سایز مردانه و زنانه هست.

رنگ بندی انواع چرم طبیعی

3) گردنبند فرکانس صدا

گردنبند محصول فرکانس با پلاک و طرح و مدل انتخابی شما قابل سفارشه. شما آوای مورد نظرتون رو برای ما میفرستید و ما فرکانس اونو رو محصول دلخواهتون حک میکنیم. آوا و حک هر محصول فرکانس انحصاری و مختص به یک شخصه که ما کیو آر کد صداتون رو روی کارت پی وی سی برای ماندگاری، براتون می‌فرستیم که با اسکنش می‌تونید هر جا که هستید اون صدا رو گوش کنید و با شنیدنش کلی حالتون خوب بشه.

محصولات فرکانس صدا

نحوه نگهداری از برنج و نقره

یکی دیگه از موضوعات مهم و قابل توجه نحوه نگهداری از فلزاتیه که به مرور سیاه یا کدر میشه مثل نقره و برنج اونم بخاطر ساختارشونه.

اما هس برای اینم یه فکر خفن کرده واستون. فقط کافیه برای یادگیری نحوه نگهداری از برنج و نقره اینجا رو بزنین.

همراه سفارشتون براتون محصولی فرستاده میشه که با استفاده از اون میتونید همیشه سفارشتون رو مث روز اولش نگه دارید. و دیگه ناراحت و نگران سیاه شدنشون نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب كاربری
0
سبد خرید
جست و جو