بهترین هدیه برای ماما | راهنمای انتخاب بهترین هدیه برای ماما

 هدیه واسه روز ماما چی بخریم؟

دراین مقاله از هس، ما راهنماییتون می‌کنیم تا بتونین برای مامای مورد نظرتون متناسب با سلیقه، شخصیت، ظاهر و شغلش بهترین هدیه رو انتخاب کنین. بهترین هدیه ای که علاوه بر خاص و زیبا بودن میشه همیشه ازش استفاده کرد و با هربار دیدنش به یادتون بیوفته و شما رو بابت سلیقه و انتخاب منحصر به فردتون تحسین کنه. هدیه دادن باعث ایجاد حس خوب، انرژی مثبت، بهبود روابط و … میشه. بهبود روابطی که میتونه برای ما خیلی مهم باشه و ما می‌تونیم با هدیه دادن ارزش و علاقه ای که قائلیم رو به شخص مورد نظرمون نشون بدیم. در ادامه مقاله بیشتر راجع به ماما و هدیه‌ی پیشنهادی هس میخونین…  

هدیه روز ماما

قند زندگی مشترک

از اتفاقایی که در عین  سخت  بودنش شیرینه بچه دار شدنه. اصلا میگن بچه شیرینی زندگیه مگه نه؟ البته اگه دردسراشونو  اذیتاشونو و گریه کردناشونو نق زدناشونو حرف گوش ندادناشونو لجبازیاشونو دیگه چی؟ آهان، خرجشون چی  مهم تر از این؟! اینا و کلی چیزای دیگه که خودتون بیشتر و بهتر میدونین رو در نظر نگیریم در نهایت بچه ها موجودات شیرینی هستن، اگه از حق نگذریم 🙂

فرشته ای به نام ماما

توی مسیر بارداری و به دنیا اومدن بچه، غیر از پدر نگران، پدربزرگ و مادربزرگِ نوه ای که هنوز نیومده حکم مغز بادومو براشون داره، یه بنده خدای دیگه ام خیلی دلسوزه. میشه گفت قلبش واسه سلامت مامانِ بچه و خود بچه میتپه. اون با دل مهربونی که داره از اول بارداری تا به دنیا اومدن اون بچه ی کوچولو همه چیزو چک میکنه و حواسش به همه چی هست. چون سلامت جسم و جان مامان و اون بچه کوچولوی معصوم رو  وظیفه خودش میدونه. 

 

15 اردیبهشت روز جهانی ماما

15 اردیبهشت ماه روز ملی ماما نامگذاری شده. شما میتونین در این مناسبت برای تقدیر و یا خوشحال کردنشون هدیه بگیرید. اما خب مهم داستان همینه دیگه مگه نه؟ “انتخاب هدیه”  

 

بهترین هدیه برای ماما

تنوع توی دنیای هدایا خیلی زیاده و شما احتمالا سلیقه ی شخص مورد نظرتونو نمیشناسید و یا به دنبال گرفتن یه کادوی خاص و زیبا هستید که هم تکراری نباشه هم با هر سلیقه ای سازگار باشه. اینجا هس بهتون محصولی رو پیشنهاد میکنه که میتونه بهترین هدیه برای ماما باشه.

 

گل سینه مشاغل

گل سینه ماما نقره

“گل سینه مشاغل” یکی از بهترین هدیه ها برای افراد شاغل و برای عزیزانمون و کسایی که دوسشون داریم هست که ممکنه سلیقشون رو به خوبی نشناسیم یا دوست نداشته باشیم هدیه ی تکراری بدیم و به فکر گرفتن یه هدیه ی بی نظیر و خاص افتادیم…

متناسب با سلیقه ی هر شخص ما بهتون یه محصول پیشنهاد میکنیم . الکی که نیست میگیم : “هس سلیقشو میدونه”. گل سینه مشاغل یکی از بهترین هدیه هایی هست که برای عزیزانتون انتخاب می کنید. چون علاوه بر اینکه میتونین از بین طرح های انتخابی هس مشابه ترینش رو به شخص مورد نظرتون پیدا کنید و سفارش بدید، این امکان وجود داره که مطابق با چهره، ظاهر، اسم و… شخص مورد نظرتون گل سینه اختصاصیتون رو به ما سفارش بدین و براتون طراحی بکنیم. این پلاکای جذاب به خواست شما با برنج آبکاری طلا و یا نقره با بهترین عیار قابل سفارشه خلاصه که همه جوره دستتون آزاده (:                            

 

قیمت گل سینه ماما

در ساخت این محصول از یک پین استفاده شده که به شما این امکان رو میده که بتونید گلسینه رو روی مقنعه، روپوش، لباس فرم، کیف و… به راحتی نصب بکنید. شما میتونید اسم شخص مورد نظرتون رو روی سفارشتون حک بکنید با این ویژگی ها قطعا گل سینه مشاغل یکی از بهترین هدیه هاست.

این پلاکای جذاب به خواست شما با برنج آبکاری طلا و یا نقره با بهترین عیار قابل سفارشه. فقط کافیه سری به محصول گل سینه پزشک ما در فروشگاه هس بزنی. راستی این پیشنهاد ما رو هم میتونی برای سایر مشاغل داشته باشی. مشاغلی مثل وکیل، معلم، باریستا و مشاغل دیگه‌ای که دوست داری به یادشون باشی و به یادت باشند از طریق گل سینه مشاغلی که بهشون هدیه میدی.

نحوه نگهداری از برنج و نقره

نقره و برنج بعد از استفاده طولانی و به مرور زمان کدر میشن، اما هس این مشکل رو براتون حل کرده و خیالتون رو بابت خرید هر محصولی راحت کرده.

شما میتونین برای یادگیری نحوه نگهداری از برنج و نقره اینجا کلیک کنین تا بتونین همیشه سفارشاتونو مثل روز اولش نگه دارید و دیگه نگران کدر شدنش نباشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب كاربری
0
سبد خرید
جست و جو