بهترین هدیه برای دندانپزشک

دندان پزشک در حال درمان بیمارخواندن این مقاله از هس بهتون کمک میکنه تا بتونین بهترین هدیه رو برای یک دندانپزشک انتخاب کنید که خاص، زیبا و مرتبط با کار، شخصیت و سلیقش باشه. هس به شما این اطمینان رو میده که از انتخاب این هدیه هیچ وقت پشیمون نمیشید، چون همیشه میشه ازش استفاده کرد و شخصی که بهش هدیه میدید با دیدنش همیشه به یادتون میوفته و شما رو بخاطر سلیقه عالیتون تحسین میکنه. با هدیه دادن میتونین انرژی مثبت و حس خوب قدردانی رو به شخص مورد نظرتون انتقال بدین و اون رو خوشحال کنین ، همونطور که اونا برای حس خوب شما نسبت به سلامت دهان و دندانتون تلاش میکنن .
در ادامه مقاله، محصول  پیشنهادی هس رو میتونین ببینید و با ویژگی هاش بیشتر آشنا بشید.

23 فروردین روز ملی دندانپزشک

قبل از انقلاب اسلامی 24 دی ماه روز ملی دندانپزشک بود ولی پس از انقلاب 23 ام فروردین ماه برای تقدیر از دندانپزشکان نامگذاری شد.

اگه به فکر خوشحال کردن دندانپزشک مورد نظرتون هستین این مناسبت بهترین فرصت برای اینه که باعث لبخند شخصی بشین که خنده های شمارو زیباتر کرده.

دندانپزشک قهرمان

ترس از دندانپزشک کوچک و بزرگ نمیشناسه و هممون از رفتن به دندانپزشکی اضطراب رو تجربه کردیم. مقاومت نکنین بیاین روراست باشیم. اصلا این ترسا دلیل منطقی داره وگرنه ما هممون قوی ایم. این ترس و اضطراب ممکنه بخاطر درد، تجربیات بد، ترس از لوازم و محیط دندانپزشکی باشه . میتونیم برای مقابله با استرس و اضطراب، همراه با کسی بریم یا به روشی که بلدیم خودمون رو آروم کنیم . مهم تر و بهتر از همشون اینه که دندانپزشک مورد اعتماد خودمونو پیدا بکنیم.
از اون استرس و دلشوره که بگذریم خیلیامون وقتی پا به مطب گذاشتیم پشیمون شدیم و خواستیم برگردیم. ولی امان از دندان درد…دیگه هرجوری بوده دل رو به دریا زدیم و رفتیم که هم ظاهرمون زیباتر بشه و هم مشکلمون درمان بشه.
با ضرب المثل معروف “بکش و خوشگلم کن” هم سعی کردیم خودمونو قانع کنیم.
حالا اینجا دوتا حالت داریم یا ایندفعه هم به تجربیات تلخ قبلی میپیونده و دیگه بمیریمم نمیتونیم اعتماد کنیم یا یه دکتری که کارش خیلی خفن بوده و کلی مهارت داره روی صندلی منتظر نشسته تا دهنمونو سرویس کنه (:

معرفی بهترین هدیه برای دندانپزشک گل سینه مشاغل

بالاخره به قسمت جذاب معرفی محصول رسیدیم. توجه شما رو به این قسمت ویژه جلب میکنم “گل سینه مشاغل” یکی از بهترین هدیه هاست برای عزیزانمون و کسایی که دوسشون داریم ، که ممکنه سلیقشون رو به خوبی نشناسیم یا دوست نداشته باشیم هدیه ی تکراری بدیم و به فکر گرفتن یه هدیه ی بی نظیر و خاص افتادیم…

اینجاست که میگن “هس سلیقشو میدونه”

شما میتونین مطابق با چهره، شخصیت ، شغل و اسم شخص مورد نظرتون این گل سینه ها رو تغییر بدین. یا میتونین از بین طرح های انتخابی هس، مشابه ترین رو انتخاب کنین. خلاصه که همه جوره دستتون آزاده (:

این پلاکای جذاب به خواست شما با برنج آبکاری طلا و یا نقره با بهترین عیار قابل سفارشه فقط کافیه سری به محصول گل سینه پزشک ما در فروشگاه هس بزنی. پشت این محصول از یه پین با کیفیت استفاده شده تا بشه ازش روی مقنعه، مانتو، روپوش، لباس فرم یا هر چی که دوست دارید استفاده کنید و لذتشو ببرید. راستی این پیشنهاد ما رو هم میتونی برای سایر مشاغل داشته باشی. مثل وکیل، معلم، باریستا و مشاغل دیگه‌ای که دوست داری به یادشون باشی و به یادت باشند از طریق گل سینه مشاغلی که بهشون هدیه میدی.

در آخر هم پیشنهاد می‌کنیم برای یادگیری نحوه نگهداری از برنج و نقره مقاله نحوه نگهداری از نقره و برنج + 3 راه برای رفع تیرگی نقره و برنج رو بخونید.

راهنمای خرید محصولات و سفارش

برای ثبت سفارش میتونین به پیج Hes_art_studio در تلگرام و اینستاگرام مراجعه کنین یا در سایتمون سفارشتون رو ثبت کنید. 
برای سفارش محصول اختصاصی خودتون میتونین به تلگرام شماره 09123532754 پیام بدین تا ادمین های ما راهنماییتون کنن و ما براتون طرح اختصاصی خودتون رو اجرا میکنیم. هس اینجوری هوای مشتریاشو داره .حتی کسایی که خرید نمیکنن. ما شمارم دوست داریم و تلاش میکنیم براتون (:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب كاربری
0
سبد خرید
جست و جو